fava@tabriz.ir
  امروز
سه شنبه
خرداد 1397
29
قمری:04 شوال 1439

میلادی:19 ژوئن 2018
 
 
امروز : 22
ديروز : 232
ماه : 3216
سال جاری : 3216
 
تاریخ : يکشنبه 26 فروردين 1397     |     کد : 902

به صورت آزمایشی؛

پروژه شهروندسپاری در منطقه 9 شهرداری تبریز اجرا می شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از اجرای آزمایشی پروژه شهروندسپاری در منطقه 9 شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، احمد فیضی رئیس سازمان با اشاره به ضرورت هوشمند سازی در خدمات متنوع شهرداری گفت: نتایج حاصله در توسعه زیر ساخت ها در تمام دنیا برای داشتن توسعه پایدار و استفاده از تمامی پتانسیل های شهری چاره ای به جز هوشمند سازی نداریم. 
وی گفت: سیستم مکانیزه شهروند سپاری، خدمات شهرسازی بر پایه ارائه خدمات به شهروندان در بستر اینترنت و شبکه دولت بوده و در جهت رفاه و کاهش حداكثري مراجعات حضوري شهروندان و سهولت ارتباط با شهرداری بصورت پنجره واحد شهری، از خدمات شهرداری بهره مند می شوند. سيستم مكانيزه سرويس گرا، خودكار و مبتني بر GIS و ساير فناوري هاي نوين بوده و تسهيل و تسريع در فعاليت ذيربط توسط پرسنل شهرداري و ساير ذينفعان به صورت غير حضوري (دور كاري) و با حذف كاغذ می باشد. 
وی افزود: انعطاف پذيري سيستم مكانيزه در جهت بهينه سازي و خودكارسازي هوشمند عمليات شهرسازي از طريق اصلاح ساختار و فرآيندهاي كاري به صورت مستمر نیز یکی دیگر از اهداف اولیه انجام این پروژه می باشد.
رئیس سازمان در بخش دیگری از سخنانش، ارائه كليه خدمات شهرسازي با رعایت يكپارچگی، فراگيری و هوشمندی، به صورت الكترونيكي و غير حضوري و كاهش هزينه هاي ارائه خدمات جهت ايجاد ارتباط موثر و ضروري با كليه ذينفعان و سيستم هاي مرتبط درون سازماني و برون سازماني را از اهداف دیگر این پروژه عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، احمد فیضی مدیر عامل سازمان با اشاره به ضرورت هوشمند سازی در خدمات متنوع شهرداری گفت: نتایج حاصله در توسعه زیر ساخت ها در تمام دنیا برای داشتن توسعه پایدار و استفاده از تمامی پتانسیل های شهری چاره ای به جز هوشمند سازی نداریم. 
وی گفت: سیستم مکانیزه شهروند سپاری، خدمات شهرسازی بر پایه ارائه خدمات به شهروندان در بستر اینترنت و شبکه دولت بوده و در جهت رفاه و کاهش حداكثري مراجعات حضوري شهروندان و سهولت ارتباط با شهرداری بصورت پنجره واحد شهری، از خدمات شهرداری بهره مند می شوند. سيستم مكانيزه سرويس گرا، خودكار و مبتني بر GIS و ساير فناوري هاي نوين بوده و تسهيل و تسريع در فعاليت ذيربط توسط پرسنل شهرداري و ساير ذينفعان به صورت غير حضوري (دور كاري) و با حذف كاغذ می باشد. 
وی افزود: انعطاف پذيري سيستم مكانيزه در جهت بهينه سازي و خودكارسازي هوشمند عمليات شهرسازي از طريق اصلاح ساختار و فرآيندهاي كاري به صورت مستمر نیز یکی دیگر از اهداف اولیه انجام این پروژه می باشد.
مدیر عامل سازمان در بخش دیگری از سخنانش، ارائه كليه خدمات شهرسازي با رعایت يكپارچگی، فراگيری و هوشمندی، به صورت الكترونيكي و غير حضوري و كاهش هزينه هاي ارائه خدمات جهت ايجاد ارتباط موثر و ضروري با كليه ذينفعان و سيستم هاي مرتبط درون سازماني و برون سازماني را از اهداف دیگر این پروژه عنوان کرد


نوشته شده در   يکشنبه 26 فروردين 1397  ساعت  13:55   توسط   حکیمه عوض پور    تعداد بازدید  128
ویرایش شده در دوشنبه 27 فروردين 1397 ساعت 14:30 توسط حکیمه عوض پور
PDF چاپ بازگشت
نظرات شما :