fava@tabriz.ir
  امروز
سه شنبه
آذر 1397
20
قمری:04 ربيع الثاني 1440

میلادی:11 دسامبر 2018
 
تاریخ : چهارشنبه 4 مهر 1397     |     کد : 936

«مرکز تماس تلفنی» سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز راه اندازی شد

در راستای استقرار نظام های کیفی و ارتقای رضایتمندی مشتریان «مرکز تماس تلفنی» سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، در راستای استقرار نظام های کیفی و ارتقای رضایتمندی مشتریان، «مرکز تماس تلفنی» سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهردای تبریز تشکیل و اجرایی گردید تا از طریق آن عملیات ثبت و پیگیری درخواست ها، شکایات، پیشنهادات، پاسخگویی بهینه به نیازها و حل مشکلات مشتریان سریع تر حاصل شود.
 استقرار این واحد سبب دستیابی به اهداف مورد نظر این مجموعه از جمله ساماندهی فعالیت توزیعی کارکنان و افزایش کارایی آنان در ارائه سرویس ها، شناخت فرصت های جدید، کاهش تهدیدات، کاهش هزینه ها و بهبود عرضه خدمات به مشتریان خواهد بود.
در آینده ی نزدیک این سیستم برای کل مجموعه شهرداری تبریز توسعه خواهد یافت و با بهره گیری از این سیستم علاوه بر تماس های تلفنی، سیستم فاکس یکپارچه و پرداخت قبوض شهرداری نیز امکان پذیر خواهد بود.
گفتنی است شماره تماس «مرکز تماس تلفنی» 4151 بوده و شهروندان محترم می توانند از طریق این شماره با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در ارتباط باشند.


نوشته شده در   چهارشنبه 4 مهر 1397  ساعت  11:11      تعداد بازدید  59
ویرایش شده در چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 11:13
PDF چاپ بازگشت
نظرات شما :