شنبه 21 فروردين 1400
سال 99 سال جهش تولید سال 99 سال جهش تولید

صفحات داخلی

تاریخ : پنجشنبه 23 آذر 1396
کد 879

پیاده سازی سامانه تحت موبایل ارتباطات مردمی شهربان

تولید و پیاده سازی سامانه شهربان با هدف گسترش فضای ارتباط مردمی با شهرداری تبریز


به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تبریز، سامانه شهربان به عنوان سامانه ارتباطات مردمی شهر تبریز با هدف گسترش ارتباطات مردمی با شهرداری تبریز بر روی بستر موبایل توسط این سازمان در حال تولید و پیاده سازی می باشد.


احمد فیضی مدیر عامل سازمان بر این اساس گفت : این برنامه (اپلیکیشن) قابلیت نصب بر روی تمامی گوشیهای دارای سیستم عامل اندروید می باشد و شهروندان می توانند با نصب و راه اندازی این اپلیکیشن بر روی گوشی های خود هرگونه نظرات و درخواست های مبتنی بر خدمات شهری را از این طریق به صورت تصویری با ارسال عکس به شهرداری تبریز ارجاع داده و این فرآیند به صورت اتوماتیک بر روی سامانه 137 شهرداری تبریز ثبت و در سریعترین زمان ممکن پاسخ و گزارش عملکرد اتفاق افتاده از طریق همین سامانه به شهروند ارسال می گردد.


وی در ادامه گفت : در زمان ثبت اطلاعات درخواست از سوی شهروندان بر روی این برنامه تحت موبایل، یک شماره پیگیری به درخواست اختصاص یافته و ثبت کننده درخواست (شهروند) می تواند با استفاده از این شماره پیگیری از وضعیت مراحل درخواست خود اطلاع کسب کرده و پیگیری های لازم را انجام دهد.